lauantai 1. tammikuuta 2011

Crazy January 1/15

I started my first Crazy January piece. It is Lorri Birmingham's Stitcher's Needle Roll. I'm very excited about this challenge allthought my To Do list is still changing ;) But I have time to figure out what to do now and what leave later...



Nyt on tämä päivä pistelty ekaa hassutusta, Lorri Birminghamin Stitcher's Needle Rollia. Tätä on ollut kiva pistellä ja pitäisi olla suht nopea tehdä loppuun astikin. Toisaalta parinkymmenen minuutin päästä korkataan jo toinen hassutus työ ;) Olin meinannut tehdä kaikki pistelyni lehtien ilmaismalleista, mutta koska onnistuin löytämään vain kourallisen kylkiäispakkauksia ja toisaalta minulla on kapiokirstullinen valmiita pakkauksia, niin muutin vähän suunnitelmia...

8 kommenttia:

Virpi kirjoitti...

Tuosta tulee varmasti tosi ihana. Minä olen vaihdossa saanut yhden neularullan ja se on tosi kaunis.

Glenna kirjoitti...

Very pretty! I haven't seen this project before.

SoCal Debbie kirjoitti...

Great start! I am in the Crazy January Challenge, too!
debbiescrossstitch.blogspot.com

"pappi puikoissa" kirjoitti...

Ah, suunnitelmien kuuluukin elää! Tuleepas kaunis tuosta mallista!

Pike kirjoitti...

Kaunis malli ja lanka! Täytyykin joskus kokeilla tehdä neularulla nauhasta, mikä idea!!!

Shannon Meyer kirjoitti...

Thanks for visiting my blog and leaving a message. Your first project is beautiful. I'll keep checking back to see what else you are working on:)
Shannon Meyer

Lumiruusu kirjoitti...

Tosiaan fiksu idea tehdä nauhasta tuo ihana romanttinen neularulla!
Suunnittelija on mulle ihan uusi ,varmaan tykkäisin muistakin hänen malleistaan,tyyli on ainakin juuri mun makuun.
Muistatko mistä olet tuon hankkinut?

Kiva kun kävit taas blogissani!

DJ kirjoitti...

What a lovely way to start your challenge! The colors are so pretty! Can't wait to see what you'll do next (and of course the finish of this piece as well)! Good luck! *Hugs*