lauantai 1. tammikuuta 2011

Talvivaihto

Vaikka ystäväni vielä erikseen minua muistutti, onnistuin unohtamaan Lennun talvivaihdon. Ja kun Anni tiedusteli, löytyisikö hänelle vaihtokaveria, niin yhtälö oli selkeä! Anni pisteli minulle aivan älyttömän hienon tyynyn, mitä olen hiplaillut ahkerasti! Ja tämä oli siis hänen ensimmäinen vaihtonsa! Olen aivan mykistynyt siitä, että sain tällaisen kaunokaisen itselleni. Laitoin sen kunniapaikalle käsityölipastoni päälle etteivät pienet tassut pääse liian lähelle tutustumaan :) Lisäksi sain ihania huopalumihiutaleita, joille jo kuumeisesti mietin jatkosijoituspaikkaa...

I had lovely winter swap with Anni who stitched this fabulous pillow. I just love it! And can you imagine, this was her first swap??? I put it on top of my stash drawer that little fingers don't find it.



Minä taasen pistelin Annille tämän biscornun, sillä hän oli laittanut yhdeksi suosikeistaan lumihiutaleet. Minulla oli aika hauskaa huomata, että olimme molemmat valinneet lumihiutaleet teemaksi :) Lisäksi laitoin kauniin brodeeratun rasian, jonka sisällä biscornu oli lumihiutale ja jouluaiheisia nauhoja sekä Passione Ricamon ohje. Kuvan lainasin luvan kanssa Annilta, tapani mukaan unohdin ottaa kuvan :)

And I stitched a biscornu to Anni, forgot to take a photo, but she was kind enought to borrow one of her pics...And I also gave her snowflake theme box, ribbons and Passione Ricamos chart.

Ei kommentteja: